Robert Pattinson - Details Outtake

You really expect me to be able to comment? No words... other than I want to be the straddler!



Thanks to Laura for the tip. Source: Cybermelli

189 comments:

lostinphilly said...

Kat, where DOES the line begin to be the stand-in straddler??? Because we'd better put up lots of barricades and fences and signs for the huge riot and chaos that it'll cause....LOL Thanks for posting that fuckhawt pic here, you ROCK!!!!!!! xo

Becky said...

Oh dear Lord. How much I wish to be that model!

Haystackhair said...

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
D
E
A
D

Lisa said...

WHATTTTTT!?!?!?!? WOW! What a lucky lucky bitch! UGH!!!!!!!!

Laura said...

I wanna secure my place in line! ;)
That is one lucky model!

rpattzgirl said...

Oh sweet jeezus mother fuck....

One of my fantasies right there, in print... for reals....

Oh.I.am. Died.

lexie said...

hey Kat how about "Giddy yap" :) oh wow first vid from Biel now this oh im gonna get a big O today :)

RPlover said...

jeeeeeezus....

I

A
M

D
E
A
D!

Kat said...

Only difference between that and my actual fantasy... a lot less clothing! :-)

rpattzgirl said...

Oh but Kat, how fun would it be to take his clothes off piece by piece...

I would love to know what the he'll was going through thaw models heads.. How could they not rip & tear?

Lisa said...

Fifty's been a busy boy.....

twifancgs said...

"For the love of all things holy" I have no other words except to say that is one lucky lady!

caninecologne said...

holy fkg shit!

that

lucky

bitch!!!

Gwen Cooper 426 said...

Would so have done that for free!

Yep, no pay, nothing. : }

RPlover said...

RPG, my guess is he probably had to fight them off after the shoot...how the hell can I blame them?

nikola6 said...

Okay. That's IT!!!

Now the little fucker is just doing it on purpose.

He's trying to kill us.

Hypoallergenic Vagina said...
This comment has been removed by the author.
twifancgs said...

RPlover, I can't blame them either. UGH! How do we even proceed????

RPlover said...

twifan, no idea...everytime I think maybe I've been overreacting, no one can be that amazingly sexy...BAM! Dead all over again!

Haystackhair said...

OK. sooooo wouldn't have bothered with the camera. Hands would have been way to busy elsewhere.....

nikola6 said...

Oh. Get thee behind me Satan.

Oh puhleeeeeeze get behind me.

(i'll bring the butter)

nikola6 said...

Hi there HypoVag...

What a fucking fantastic screen name you've got there? I truly bow down to ya.

And have you heard?

I hate Pattinson. I'm allergic to Pattinson. Every time I even look at him, I swell up, turn hot PINK and I want to rub.

The bastard.

Shani said...

Rob was overloaded with to much stimulation from that photo shoot. The images in that boy's mind that night and the next day and the next and probably until this day. Does he still have a pija? He probably jacked off so many times that it was about to fall off. ROTFLMAO

Lucky bitch. If it was me...to quote R Kelly and one of Rob's favorite songs " I don't see nothing wrong with a little bump and grind bb".

cendrine said...

Hi, my name is Sue. Now lie down and get straddled!

nikola6 said...

Shit. I just thought of something.
This is just ONE outtake. Didn't Details say that there would be outtake(s) next week? That means more than one.

That means. Oh shit. That means we've got less than a week to live.
I always figured that one day, it would be an allergic reaction that would take me out of this world.

Bastard
(you said that already)

monty1969 said...

WOW. Naughty Rob. I LIKE I LIKE. Shy not. Now let me fantasize.....

nikola6 said...

@Shani...

Wasn't this shoot done in LA after the NM promotion? Well then. I'll bet he didn't have to take care of himself after all.

My guess is he had a little help when he got home.

AP said...

Um...anybody ever seen "Blow Up"? Wasn't going to say it but this makes me think of that scene...in reverse...

Hypoallergenic Vagina said...
This comment has been removed by the author.
toomuchpretty said...

I want to see him as straddler, not stradlee.

toomuchpretty said...

can't believe I am awake. HAVE to go to bed...hello and goodbye NBs!

Kemberly said...

I think he just JIZZED IN HIS PANTS....

Laurie said...

Oh poor Rob, always the gentleman he doesn't know where to put his hands. Uncomfortable invasion of personal space, I agree.

wensdazzled said...

OMG--they must have read my fantasy--i mean my mind-damn is he beautiful or what

Tess said...

Wonder if he's thinking about baseball in that shot ;)

whoa!!!

I wanna be where she is.... except with a pair of tweezers.

browneyedgirl said...

Oh my goodness....how can my heart take all of this?

I don't even know where to begin, I'm so flustered and feeling really hot. Oh gah. I wish that was me, that would have been perfect.

How am I supposed to sleep now, after seeing him being straddled? LOL

nikola6 said...

Yanno HypoVag...

You may be onto something there. Do you think it's possible that he talks the talk, but doesn't much walk the walk? Meaning...

That deep down, he's really just a proper English boy with a rebel underneath wanting to break loose, but he holds back a bit? And rather than doing much about it, he just talks the talk.

Hmmm...

I'm like that. All talk. No walk.

Whadda ya think?

wensdazzled said...

i don't know if i can take more out takes--i'm reading MoTU right now--

Shani said...

Nik- I didn't even think about that. DUH!*slaps head* Well how in the hell did she even walk the next day or during the week? LOL

lmjabara said...

oH YEAHHH NOW I CAN SEE WHERE THE 'I'M ALLUUUURGIC TO VAGINAS' LINE CAME FROM...WHAT DO ALL THE RESST OF THE OUTTAKES LOOK LIKE?! lol@Rob lying there takin' it like a man! LOL@ his Dad problly laughing at him! and his mum? well she's english too isn't she? not that she's naughty or that i'm being disrespectful but in England they are old enough to have sex legally at 16! And go into the public pubs after school mind you , to drink with the big boys and girls! I believe Rob was ready for these instances in his life when he was cast in HP. to be truthful and he looks soooo funny here like he's having a whole lot of fun except for the models weight on his chest which could be pushing on his hung over tummy! That might not have felt so good but other than that? He's prolly not mindin' it at all! He is just a full on male! all virile and shit! god I sound like Tatt has invaded my mind again ...god I love that ff. I hope he is enjoyin' this part of his life because all too soon it ends and all you do have is the memory and of course the print/film to look at the rest of your/our days. Remember Brookie's print ads all thru the 80's? I wanted to be her so much and did everything I could to look like her as close as possible...jeans, shirts, m/up was challenging but learned some good tips for these days that are on me right now! Thanks Brooke! will always love you Darling! anyway thanks so much for posting and feeding my already mindfooking addiction to this guy. I love him sooo much and there just is no end in sight. ;P

Marna said...

I don't think this is an outtake, I think it's from the TOC page.

She really looks like she's holding him down, she is one lucky model, I would have definitely sat down LOL.

It must be weird to be a model & have a job like this, I wonder if it pays more?

Hypoallergenic Vagina said...
This comment has been removed by the author.
wensdazzled said...

i would do it for free--growl

Shani said...

Tess- Remember Rob is British. The scene in Twilight was probably the first and last time contact with baseball. A friend of mine who is British said there is a similar game over there, but it's called Rounders and only girls play it.

Shani said...

Oh and it's not an outtake. It's a thumbnail pic on the Table of Contents page.

I thought the outtakes have been out? The ones I saw said they were outtakes.

Robine said...

*searches desperately for air*

OMG this one is so hot! I wish they had put it in the mag! I hope we'll get to see more of those ones! even tho my heart won't handle it...again lol (but my heart is getting used to it...not lol).

Robine said...

Oops, haven't read all your comments yet.
Shani, so this pic ID in the magazine?????

jlsentangledweb said...

@HypoVag: "Clearly, he needed the security and comfort of having a HypoVag on set that day." I think you're right. He does have this thing about personal space, and stranger vag? not a good thing. Now, an invited "hypo vag"? I think he's got his game on.

Kemberly said...

*delete*..fuck it..I was in the process of writing a huge email on The Robert "I'm fucking horny syndrome so don't even come at me with ur nakedness unless u wanna get fucked hard up against a wall after I lose control" thing..but everyone one on here seems to think he's either scared of pussy or gay..so it doesn't matter.

Kemberly said...

oops not email..sorry Jules..ummm what???

Robine said...

Nikola, I agree with you, I'm also allergic to Robert lol.
I think this shoot was done last December.
And let's all die together next weel when the outakes are out lol.

Hypoa, I bet he must have say "no" to several poses that day; I'm sure they suggested him too to have one shot of him bare chest and Rob would have said "no".

Nikola, I don't know whether I got what you said but I think that Rob is pretty at ease with talking about love and sex but when it comes to him having to get somewhat undressed or sthg, it's not the case anymore.
Was that this you meant?

robxD said...

good morning i need no coffee now
exact my fantasies
he looks hot
lucky model can i have your email.. i have some questions to you, because i would like to know everthing in detail.
so i go now order some valium for calm ;i have no idea how i have to handle
when the next outtakes comes out
this is unbearable
D
E
A
D

Delle1 said...

nik6,

I like your way of thinking........."he must've had someone there to help him",.....and I think we're All allergic to him on this site........LOL

Robine said...

What's a hypovag?

Sarah, Bear, Redbearskie said...

Mother. Of. God.

Shani said...

Hypo Vag- I haven't said hi yet. Hello, how are you?

You mentioned how Rob has no game.
I don't think you have seen this cute lil vid before. It's from Ryan Seacrest green room back in 08. There are also other vids and pics of Rob out with girls back at that time too. You just have to look for them though.

http://www.youtube.com/watch?v=atydmPjzkB8

Delle1 said...

Tess,

he's probably thinking,"Sex,Money,Sex and Cat"

LMAO.

nikola6 said...

Laughing at Shani...
Yeah. She probably couldn't walk for a week after the day he had. Lucky little bitch.

And HypoVag...
Yeah, we've heard that more than once about his 'lack of game.' I think that's kinda cute actually. He's not a player and with the position he's in now, he sure as hell could be one. Or at least fake it and he doesn't seem to. My instincts have always told me he's a pretty authentic person staying true to himself. Whoever the hell that is. LOL!

I've sometimes wondered about the drink tho. Yeah I know, he's English and probably more than a little bit Irish (with a name like PATtinson?) and yeah, he grew up in a pub culture and yeah, he's still a kid in many ways and kids drink to excess sometimes. And when you're young, that's part of your job description...drink yourself into a coma as often as possible. But I've also sometimes wondered with Rob if it isn't also a bit of 'liquid courage' enabling him to interact socially? I mean, was it really necessary to down nearly a dozen beers while doing that interview? Although it was cold and maybe he was just trying to warm up. (Uh...for that darling, might I suggest brandy as oppose to cold beer?). But I'm thinking maybe it just helps him to loosen up that tongue of his.

Oh god. Don't say 'loosen up that tongue' when in discussion about Rob. Not a good idea at all.

I dunno. I'm just thinking out loud here. And not judging him one iota. If I had to deal with even a fraction of the shit he's had to this past year or so...I'd be chemically enhanced 24/7.

Tess said...

Hypo-v... I adore your moniker... Tweezing Rob's eyebrows is a dream of mine (along with a few others)

Shani - Rob. British? Really? You crack me up missy. I was only using the popular American Male turn of phrase in reference to erection avoidance ;)

Kemberly said...

OH SHYTE SHANI..THAT WAS GAY...

Robine said...

And can you imagine when such a shoot was down, when they asked him to lay down on his back and this girl came to straddle him! I wish I would have seen his face lol! I bet this must have been quite excited for him!!! And the whole day like that, poor him!!! lol.

Shani said...

Kem - Do it. I have seen enough pics and vids to know that Rob ain't scared of pussy at all. I also have read different interviews where he talks about 3 of his ex gf's. The NM promotion vid with that French guy Rob talked about an ex gf he really liked, but she kept getting into fights and wanting him to step in. I've been Robsessed for over a year now and have looked up too much stuff to think Rob this guy shaking in his boots when it comes to girls. LMAO

Tess said...

To anyone who's asked... Yes. This pic is a one inch photo in the table of contents... I have the mag in my hot little hands as I type... lovely.

Robine said...

Oops, so sorry, it's in the morning, English is not my mother langage and I've asked what a hypvag is!!!!! I've realised now what it is!!! so sorry!!!!!!!

Robine said...

Thanks Tess! I hope this pic is not too tiny!!!

Kemberly said...

Oh I know Shani but damn..that vid of him saying..aawww she's so beautiful..*gag* me with a spoon..I'd rather have someone like him saying..come on..let me put a hickey on ur ass..then again I'm different from other females..LMAO

Shani said...

Tess- I know.LOL You just so happened to have said the same thing another friend said and our English friend told us about that game. So my mind was just focused on what she said.

Kem- What was gay? That vid? Rob was focused on that first girl boobs and then flirted with the other one.

Or is it that Rounders game? I'm just going off of info I got from my English friend. Blame her. LOL

Hypoallergenic Vagina said...
This comment has been removed by the author.
Shani said...

Kem- Yes you are. LOL Your like my friend Liza. She's a lawyer and sort of aggressive.

And you see how she reacted. He might have gotten her phone number.You never know. But I like said he went out and enjoyed himself plenty of times back in 08. He was not sitting at home knitting.

Kemberly said...

OK, that's it..when he has the balls to back a girl up into a corner and say..I'm going to taste you until you u faint..I'll be here..not this..awwwwwwwwww she's so beautiful shyte..BLAH











yes i'm having alil temper tantrum..yall are seriously fucking with my fantasies..LMAOOOOOOO













OK, maybe that was a joke..or was it???

Kemberly said...

REPOST AWAY :)

Shani said...

I meant to say "like I". Like I can't type. LOL

Shani said...

Kem- ROTFLMAO

Kemberly said...

Where is 50 shades when ya need him..sniffle :(

Shani said...

Here is a new RM clip "My Father Is A Yankees Fan"

http://www.youtube.com/watch?v=NNtCs2BUl0s

nikola6 said...

@Robine...

I think when it comes to his work, he'll do whatever the role requires. He said he was uncomfortable in his scenes with Javier in LA, but he did them anyway. I think he's one of those actors who wants to do those things that maybe scare him because he would see them as a challenge. True artists are that way. They climb out onto shaky limbs and take chances. As for him personally...

I don't know. It seems as though there is an inate shyness going on here. I think he certainly loves woman and has enjoyed the favors of more than a few. But he doesn't strike me as a promiscuis (sp?) hound, going out and getting laid night after night by strangers just because he can. But yeah, perhaps he is more comfortable in the talking about rather than the doing. Hence the 'talk no walk' thing I just mentioned. Like wanting to do the entire interview dressed in that horse harness. Do you honestly think he would actually do that? No. But I don't think he's got a problem with people thinking he might do such a thing.

I don't know. These are speculations about someone we do not know based on random comments he has made here and there. Another thing to keep in mind...

He's very young and things he said last year or things he's saying today, some of those ideas and opinions will change as he matures and learns more about himself and life in general.

Did I answer your question? My sleep depravation is starting to catch up with me and I'm starting to feel a bit giddy. Or would that be incoherant?

Kemberly said...

For some reason that made me crack the hell up Shani..LOL

Hypoallergenic Vagina said...
This comment has been removed by the author.
Kemberly said...

HE'S BIG BONED..LOL

Hypoallergenic Vagina said...

god willing...

Tess said...

Robine - You're welcome!

Shani - There's also cricket..

sissidelyon said...

What a nice way to start the day... How many times have I dreamt of doing this with him... Less clothes on, for him anyway and maybe replacing the camera by a silk scarf or a pair of handcuffs, but the position is right... LOL... I'm looking forward to seeing all the outtakes of this photoshoot... I guess some were much more explicite than the ones published...

dina said...

Good morning everyone:0)
This picture with my coffee? I feel like going back to bed;)

Kemberly said...

bwahahahaha I knew someone was going to jump on that..Thank You Gawd..I'm not the only perv..LOL

shoegal2547 said...
This comment has been removed by the author.
Kemberly said...
This comment has been removed by the author.
sissidelyon said...

@Kemberly, sorry for joining the party so late... I don't think he's either scared of pussy or gay...
He is English, so he has got that special attitude that makes you believe he is a gentleman... But I am sure that this guy is everything but a gentleman when it comes to sex... but I also believe he is not a one night type of guy... But I don't know him and can only imagine...

shoegal2547 said...

Got my copy of both Details and VF... disappointed on both fronts...NOT ENOUGH PICS OF ROB! Literally cannot stop looking at Details, but with outtakes on the horizon, I'll soon come up for air.

Sharing a vid that jump starts most of my mornings...enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=1qGHSj-NXME&feature=related

Kemberly said...

OK, looked at it again..and I'm pretty sure his face says..bitch get off me or else I'll fuck ur tits off..but that may just be me :)

dra said...

W T F??????????????????

J E S U S

I AM BURNING....

sissidelyon said...

I agree with you Kemberly and I'm sure those hands are not out of the way because he doesn't know what to do with them... next shot he is grabbing her by the waist and boom... LOL...

Kemberly said...

Heheheh Siss ;p

sissidelyon said...

Does that make us pervs or horny robsessed fans? LOL...

Kemberly said...

hmmmm I'm thinking pervs..we read fanfiction and talk about vaginae after all..LOL

Hypoallergenic Vagina said...
This comment has been removed by the author.
Hypoallergenic Vagina said...
This comment has been removed by the author.
Kemberly said...

WOOHOOOO Hypo I think u need a damn tequila shot for THAT~!!!<333

dra said...

OK.

How should I be able to interact with my family? people at work?

Good Lord, I have this man in my mind every second of the day..

just sayibg.. ! HA!

sissidelyon said...

I would say that you need and mostly deserve the entire bottle... Nice... LOL...

Shani said...

Tess- Oh yeah, cricket. Well Rob didn't say he ever played. But he did mention soccer. He loves whatever that team name is. I think he said he was always the goalie and was never good at it. So he could have thought of getting hit in his nuts to keep away the hard on. LOL

sissidelyon said...

Rob's favourite football team must be London's soccer team I guess. So it has to be Arsenal... One of the best european teams behind Madrid.

Butterfly said...

OH MY GOOD LORD!!! That's hot!!! And she's one lucky girl. I want to be her:(

Oh,sorry, I forgot, that sexy pic distracted me... Good morning everyone! What a lovely way to start a day,huh?

If I was reading some of your comments right, there should be some more outtakes from this photoshoot next week. Is it really true?
If those new ones are that hot like this one or even hotter, than I may not be able to take more hottness than I already did. Seriously, this guy will be the death of us!!! What a man!!!

All That Jizz said...

Hi Girls! I've just followed you (this blog) for while in a silence but.. today I had to give up!
New "details" from Details are going to destroy me %)

@nikola6
can I use your quot about "allergic" for my avi? it was hilarious!)

"Delle1
he's probably thinking, "Sex,Money,Sex and Cat" LOL!!
and Cat? rly?! maybe PussyCat?))

Kemberly said...

Welcome Jizzy~!!!<333

AAAAAAAAAAAAAAnd I'm off..unlike Kristen leg hair :)....

Asianfly said...

Okay...Yes this pic is FUCKHAWT and I sure am one of those people that are swooning over it..but. WHERE THE FUCK IS THE TENT THAT'S SUPPOSED TO BE COMING OUT OF HIS FREAKIN' PANTS!!!!! I know he said he had a hangover and was allergic to vaginas but COME ON!!!!! Don't you think that would've made this picture a little bit better??? ;)
Just sayin...

Terri said...

I'd give anything to b her...hell....I'd pay for the part....excpt security would be pulling me off, because I couldn't stop there

robxD said...

It does no matter if Rob do not know what to do with his hand .I know what to do with my hands ,he just have to lie down

LeslieHeartsRob said...

HolyMaryMotherOfAllThatIsHolyJesusChristAlmighty.........HOW THE HELL AM I SUPPOSE TO WORK NOW!!!!

I...um....er.....wha.....

T
H
U
D

I've got nothing...and there are suppose to be more outtakes next week???

T
H
U
D
again!!

I can't concentrate...

LeslieHeartsRob said...

And what is wrong with this chick??? A camera...really??? My hands would most definitely be otherwise occupied!!!

FILTM!!

sinem said...

gah!!!
.dead.
.gone.

Butterfly said...

@LeslieHeartsRob, those models surely had some dirty thoughts about Rob(who wouldn't) while doing this photoshoot, but I guess they just had to be professional. I know that I wouldn't be able to behave professionaly, even if they were to pay me 1 million dollars. I would happily lay on Rob like that for free:)

dina said...

@sis it is Arsenal. He said that his team is Arsenal. I think it was on this outdoors panel in france. He was sitting nest to Cantona and he was asked about his favourite team and he said Arsenal.
We should create a trivial game with questions only about Rob. Who knows the most about him.That would be fun. It would be like a robmarathon.

remembertobreathe said...

good morning, I'm new here, been viewing, not posting but this morning I had to do it, what a beautiful way to start a day! How am I expected to work after seeing this, I will have to remember to breathe all day. The vids are great, the eclipse pics were amazing, thank you for all you do here, although I don't know if my heart can take it, it flutters when I see these hot pics!

las38 said...

ok, i placed my orange cones along my space in line...lol omg what a wake up call.drooooollllll

Robine said...

lol Nikola6, yes you did answer my question about Rob being rather talky than walky and I completely agree with you. Thanks a lot.And have a good night lol.

Sissidelyon, I'm with you on that one! what a position! so sexy! if I would have been the girl I would have ripped up his shirt open lol. How can she put her hand THERE and still not doing anything lol (oh yeah, the photographer was there lol).

Hypoa Vag, what you wrote was hilarious lol.

Sissidelyon, I've also read Rob is for the Arsenal Team.

I wish there were an interview of rob commenting sincerely about this shooting to tell us what he really felt while making it lol.

Kate said...

THUD!

Suz said...

Help me
I think I've
fallen

In Love
again.

LeslieHeartsRob said...

@Butterfly

AMEN SISTA!!!!! You would so not have to pay me a thing...I would gladly do it for free!

And I'm sure they had to be professional...I couldn't have especially in a pic like this...it would just be too tempting to rip his shirt open...with the ChestHair Porn that I'm sure was goin' on...just sayin'!

;)

jc said...

OMFG
Why, oh, why can't that be me!!!!!!!!!!!!!!!!!Dammit.
Rob flat on his sexy back, w/shades. Whoo hooo

CullenLover07 said...
This comment has been removed by the author.
Rpattzvoyeur said...

How am I supposed to live a normal life until Remember Me comes out, then there's Eclipse, then Bel Ami, more Detail outtakes (?), then...I'm completely screwed!! So now I have to force myself to go to bed AFTER hearing Rob's beautiful voice on that Remember Me vid, AFTER being totally amazed by Biel's talent & mesmerized by Rob's sexiness, and AFTER viewing that picture of Rob being straddled ....Only one thing left to do is to Dream! Truely, I'm just content to stare at him. He's so purty...not to mention a big tease ;) Yes, really! He could have totally grabbed the model! Seriously, she could have injured herself; with that camera and slippery pantyhose she could have fallen to the side. It would have been the gentlemanly thing to do --it would totally justify him touching the model. Maybe there's another outtake?

angie-k said...

Good Morning!!!

Yep...wish it were me
Yep...that is right out of one of my MANY Rob fantasies

sigh...

saying it OUT LOUD...
Fuck! I Love This Man

angie-k said...

Welcome remembertobreathe!

You are in good company here!

Fae said...

H
O
T

Fifty! All I had to say! :)

Fae said...
This comment has been removed by the author.
CullenLover07 said...

Too early for this....
I just went and looked at my magazine and it is the TOC pic. Page 55. Breezed right by it last night, just went straight for Rob. Imagine that!

I want to cut a bitch for being able to straddle The Pretty.

Morning/afternoon all!

KrazyChick said...

Lucky model is all I can say!!..I get kinda creeped out when I think older woman are sitting here commenting on Rob... wait, not really.(: everyone loves Rob!!

Nancy said...

No wonder Rob supposedly got drunk for this shoot. Poor guy, how could a 24 year old NOT have a hard one after these pictures! WOW.

Getting all hot and bothered thinking about that, then add this visual....

I'm melting, I'm melting.......

puddle said...

Oh my. He looks good here. This is how I like my Rob. ;)

ADM said...

Well that does it. No more sleeping for me. This was up all night and I had the stupidity to be asleep.

Can't take it...he is killing me...DIED...DEAD...DONE!!!

nikola6 said...

Hi All That Jizz...

I feel asleep on the sofa (with the laptop on my lap) and just woke up (and it was still on my lap and hadn't crashed to the floor) and it's 3:20 in the morning and I don't know what I'm doing (and I'm typing with one eye open), but yeah sure, you can use whatever I said for anything.

Okay. It's now 6 in the morning and I fell back to sleep (with laptop still on my lap) before I could hit 'publish your comment.'

I dunno.

Fae said...

@Nik LOL that's why it's called LAPtop! :)

LeslieHeartsRob said...

LMAO @ CL - Me too!!

And I'm with you ADM...no more sleeping!!!

Denise said...

Wow, I opened this site up this morning and see that pic...wow..jump started my morning...my heart...and whatever else....if I were that model I'd be losing the damn camera, his hands look as though he'd just like to grab him some boobies there, they're kind of in a "cup like" position!! And Fifty definitely fits these shots!! Love the Fifty.

Martini Gal said...

You know I think that when the models walked on the set they were fully clothed. They took one look at Rob and *POOF* ... *panty-fetti*

The photographer squeed and Rob, humble guy that he is went with the nekkid shoot.

Haystackhair said...

Wow, everyone was busy while I slept! @Hypovag, LMFAO again!!! you go girl.

Denise said...

I can't wait for more and more outtakes of this shoot, of course I won't be coherent afterwards....that's ok.

Suz said...

Coherency is over-rated, Denise.

Leann said...

Lord in heaven, there really are no words...I had to document the group meltdown that occurred last night 'cause it was too funny not to! http://pattinspired.blogspot.com/

nikola6 said...

@HypoVag...

Just saw your 'virgin post' and all I can say is girl, does it feel like you've been wandering in the desert for 40 yrs. and you've finally wandered your way back home? I do. That's what I think.

And has anyone noticed that this Details thingy has brought a few more out of lurkdom? Which is always a good thing 'cause the more the crazier.

Think what brought me out of lurking was that shot of Rob in Cannes looking down at that woman's ta tas. Remember that one? Man, that was funny. The expression on his face was so damn cute that I just had to finally say something. And sadly, I haven't shut up since.

Anybody got a link to it for the newbies? 'Cause everyone needs to see THAT ONE!

robsessive said...

@browneyedgirl I totally agree with you

@butterfly good start well if I were her maybe but these photos have just made me jelaous

robsessive said...
This comment has been removed by the author.
robsessive said...

@fae yeah you are right if you are here plss come to yahoo chat:)

robsessive said...

@denise lol you made me laugh:))

robsessive said...

well if I were there in this situation I would tell everyone to go out from that place and convince him to go on :))

Suz said...

I don't see nothin' wrong...

robsessive said...

@suz who said that there is something wrong

womadsart said...

G'damn! I hate it when I can't check this blog for a day! This is some good stuff! Comments are priceless.
I'd like to ride that horse right now!!!!!!!

robsessive said...

@womardsart I am like that too that photo made me think dirty :)

nikola6 said...

Okay HypoVag...

Just went back and read your 'virgin post' in it's entirety. Well, I did before but I hadn't had coffee yet. And I think we may have found our resident poet here on ROBsessed.

That was just bee-u-tee-ful.

Once again...I bow down.

And to all new pervs...welcome! Tell your friends and neighbors.

robsessive said...

@nikola what will you tell I didnt get it sorry:)

LTavares2010 said...

Sexy and funny at the same time. Rob not touching the model and his dark glasses make all the difference. Beautiful!!!

I love you Rob.

annieforpatty said...

ok,trying to write something but my mind is blank right now and filled with that image...
I'm glad I went to sleep early last night and didn't see the pic.

Ana73 said...

just logged on at work and OMG!!!! that is HOT :)

(i just had to comment on this)

LeslieHeartsRob said...

LMFAO Suz!!!

Damn it Woman!!! Now that song is stuck in my head...not that I really mind...;)

I actually have it on my iPod and everytime it comes on, I giggle and my co-workers look at me funny...

LeslieHeartsRob said...

*sings*

My mind is tellin' me no...but my body, my body is tellin' me yes!

I don't see nothin' wrong...with a little bump-n-grind...

;)

CullenLover07 said...

@LHR & Suz -
Singing to Rob...."With you is where I want to be...you need someone, someone like me...to satisfy your every need...I don't see noting wrong, nothing wrong, with a little bump n grind...."

TwilightMelie said...

you're such crazy girls - i love you - and i love your post hypovag :)

can you see, Rob in a sexy pic brings out the best of us, we all think similar things, he's joining us to such a great community of pervs LOL

i love this site and i'm always having secretly pervfun with your comments - thx for that!

gotta go now, hubby's coming home now ;) maybe i should practise a little...

Suz said...

Leslie!!!
xxx

Thank you..

Nothing worse than having to explain your humor

All That Jizz said...

@nikola6
thanks) and as for -
shot of Rob in Cannes looking down at that woman's ta tas what was it about? I didn't see it or at least I saw but didn't have any idea that time. plz link?
and I've also noticed some other gals (exepting me) who left their lurkdom by force majeure of Details :)

ps btw sorry for my eng (it's not my native language)

LeslieHeartsRob said...

Don't worry Suz...me and CL got your back, bb!!

What's really funny...I've got my iPod on shuffle and I swear to God...like 2 minutes after I read your post, it came on!!

KrazyChick said...

Is everybody here older than Rob or just mostly? lol!

Uriel said...

It looks like Rob was saing: I fall and I can't get up, ...cause this evil women is sitting on me..help me!!

Suz said...

Oh I think he got up

wensdazzled said...

oh, I bet he gets way up :)

LeslieHeartsRob said...

LMAFO @ Suz & wensdazzled!!!!!

I'm trying to work!!! And you're not helping!!!!!!!!!!

;)

nikola6 said...

@KrazyChick...
When a woman encounters a MAN like Rob Pattinson, age does not matter. As you get older you will discover that age is nothing more than a number and has NOTHING to do with how you feel or what you want. One day when you're older, you'll know exactly what I'm talking about.

@robsessive...
WHAT? Did you want me to explain something? Just clarify a bit and I'll be more than happy to.

@All That Jizz...
There was a candid shot of Rob taken at Cannes last year. He was standing next to a woman who looked to be about 40 and she was wearing something rather revealing that showed off her big, beautiful breasts. And Rob -standing next to her- is not looking at the camera. He's looking down her dress with the cutest, funniest expression on his face. Kinda like...'wow, get a load of those tomatas.' It was hilarious.

I don't know how to link. I am an idiot. Hang on. I'll put out the call.

ATTENTION PERVS!!!
CAN ANYONE LINK TO THE PIC OF ROB AT CANNES LOOKING AT THAT CHICKS BOOBS? THE ONE WITH 'THAT GRIN' ON HIS FACE? SOME NEWBIES WOULD LIKE TO SEE IT.

Thank you very much. We now return you to our regular programing.

CullenLover07 said...

@Nik re: KC - Thank you, was thinking the same thing.

This amazingly diverse group of women are all here for the love of RPatz. If you are uncomfortable with it, then I feel sorry for you.

CullenGal09 said...

@Kat, RPattz, and RPL-LOL! I am with you ladies....dear lord...*THUD*. ;)

@Hypovajaja-LMAO! Love the screen name.....bahahahahahahahaha!

Oh, and one last thing......YEE HAW! Ride 'em, cowgirl....hehe. ;) Hey RPattz-BUMP BUMP BUMPITY BUMP BB!

KrazyChick said...

I didn't say I was young nor older nik. lol, but I have no problem with it! :)) This man makes all of us woman go crazy!

AP said...

Just got sent this Lumet comment: I think she belongs here.

“I found Twilight disturbingly sexy,” says screenwriter Jenny Lumet about the vampire movie series. “Disturbing because I’m a middle-aged woman, for fuck’s sake.”

Kathy said...

He looks like he is saying, "You chased me down, tackled me and now take your crazy picture and let me go or I'm gonna have to fight back!" Or not! So cute, so "pretty", so hot!!!

southernlady said...

Here's the link to Rob looking down at the girl's breasts in Cannes
http://letterstorob.files.wordpress.com/2009/05/robandcansjugs.jpg

southernlady said...

Not sure that link worked. Try this.
http://images.google.com/imgres?imgurl=http://letterstorob.files.wordpress.com/2009/05/robandcansjugs.jpg&imgrefurl=http://letterstorob.wordpress.com/2009/05/21/1-picture-2-takes-a-blogger-divided-robert-pattinson-and-the-jugs-edition/&usg=__fQIAQC-kKoSIJrAujBeDQFz5zMg=&h=450&w=600&sz=49&hl=en&start=234&itbs=1&tbnid=sy_J1QWltcXLmM:&tbnh=101&tbnw=135&prev=/images%3Fq%3Drobert%2Bpattinson%2Bcannes%26gbv%3D2%26ndsp%3D21%26hl%3Den%26sa%3DN%26start%3D231

Rob's Bitch said...

Um, uh, yeah.

Kathy said...

http://socialitelife.celebuzz.com/archive/2009/05/23/robert_pattinson_cannes_film_festival_wrap_up_photo_gallery.php?img=69&gfmt=m#alpha-inner
I went through all 215 pictures at Socialite Life and found this one. Is this the one you mean about the smirk look?

Denise said...

Just saw the Cannes shot, that's priceless, Rob having a sneak peak, or so he thought, now that it's all over the internet it's not so sneaky now!!!
Gee, I was wondering with this "straddle" pic if he had a "hard" time, "getting up" afterward....I mean off the floor???

wensdazzled said...

Just saw the shirt peeking pic--lov it. i got Details today it was even in my snow filled state--thanks CL for the info yesterday--more outtakes coming soon, right?

NYceKitty said...

ummm...what I would give to straddle that MF sexy man....can you blame him for having a vaj allergy attack. I'd like to get in line for the stand-in straddler too, please!!!!!

NYceKitty said...
This comment has been removed by the author.
All That Jizz said...

@nikola6
@southernlady
@Kathy
Big thanks all of you lovely ladies!) I very appreciate your help!)

solas said...

I don't know if it is my eyes after a tiring day of work, or what, but the lad does not look happy. COuld be his allergies were acting up, not sure.

VeilsofLight said...

Nothing says sexy like a wig, fake diamonds and some high-waisted panty-hose.

:)

lmjabara said...

@nikola 'Think what brought me out of lurking was that shot of Rob in Cannes looking down at that woman's ta tas. Remember that one? Man, that was funny. The expression on his face was so damn cute that I just had to finally say something. And sadly, I haven't shut up since.'

which one? which one? yeah, yeh, someone anyone link me! link me! Want to see that one thought I had all the pretty's cannes stuff !!!! God I get so anxiety ridden with angst when i think I've missed one!

oh and Nik I've done the same damn thing when I first discovered YouTube and had that Robmata thing happen...fell asleep and had one arm wrapped around the ryan seacrest interview in the station with Robs beanie hat and Ryan was asking all the stupid questions that we've come to know and hate him for...like 'are you a mama's boy and then he played a snippet of one of his songs on the air with out Rob knowing he was going to do that and his poor little sweet face was just ...I dunno...so unprepared for it and it kind of made me think ryan was out to get him....whaddya think? maybe I read him wrong but whenever he has Rob on he always asks dumb ass questions...and he's a good friend? of Ellens? and Ellen seems to love Robert. I dunno...someone set me straight and get me that link to the cannes shots of him staring at a womans' ta ta's! LOL@NIkola...;)

Suz said...

Who's been peeking in my Pleasure Chest???

Wigs? check
Diamond choker? check
Hose (all varities)? check

Lots of Sex Screams

C
H
E
C
K

lmjabara said...

@shoegal 'http://www.youtube.com/watch?v=1qGHSj-NXME&feature=related

whooooo hooooo hoooo hooooo hoooooo! Every body go there see this! it's slammin'! Love it shoegal lets dance ladies! with Robert! or we can pretend and create a new work out routine! soo coooool love this sooo much going back for more my new myspace page fun click and lick and lick and lick parrrr-teeeee! yeahh!

lmjabara said...

@shoegal and all the NB's 'he's a one stop shoppe makes my panties drop! hes a sweet talkin' sugar coated candy man!' ladies take a listen this one is a keeper and thanks again shoegal! You totally rock dude! ...ette!

lmjabara said...

okay finally saw the cannes naughty 'sneak' look! or not! he is so priceless with his lookin' you know is mates were rollin' when they saw this! LOL@Robert! you go boyyy! how were ya supposed to resist? and the other blog was supposed to be 'he didn't know that ryan was going to play his song with his voice louder than anything in the booth' anyway have a grand Robert night ladies Yeah the sex me or not lets do somethin' shot is priceless and I wondah if his Mum saves all these pictures of him? hmmmm...which ones. how would you make a determination he is awfully beautiful and he would be your son after all and wouldn't you be proud of him no matter what? I mean alternately I want to protect him and make a hot bowl of campbells soup on a rainy gray cloudless Forks day , and at other times, I want to do to him what the model in the picture is doing to him...only with out so many clothing options! LOL you know??? god hes so many shades of 50 and yet sooooo sweet and real and honest and just so true to the moment staying in it. i wanna be just like him when I grow up...if that ever happens...love you ladies keep bloggin'.

lmjabara said...

@gozde-would I get in trouble or you guys if I posted the lyrics to Christina's song Candyman? I think the lyrics had to be written while someone was thinkin' about a certain beautiful, englishman!? or should I just post the link? to the words? I'm puttin em on a t with FILTM! and a fave picture of the pretty! ;)

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...