Robert Pattinson @ New York 'New Moon' Screening


Oh and who is that I spy behind Rob...none other than Tom Sturridge and Marcus Foster out to support their boy and ours.



Bigger click and click again





Thanks to Socialite Life, Startracks and Lion&Lamb for the pics.
Check them out for pics of the rest of the New Moon cast.



32 comments:

ADM said...

LMAO @ Dani's labels.

Arg...he is just too much.

He runs around all day and looks like perfection.

crazy vamp said...

God, ADM, did you see this?
His shirt is matching the color of his eyes!
A.D.O.R.A.B.L.E!!!!

As you said: P.E.R.F.E.C.T.I.O.N!

Dani, who needs dinner?? I feel hungry when looking at this, though not hungry for food...

YUUMMM...

raizie said...

He looks freaking exhausted. Beautiful, but exhausted.

Yup, I could live on love...yummm, indeed.

Lisa said...

*sigh*

If I weren't sick, had someone to drag there with me...and if it weren't raining (which it usually is doing when Rob's in town LOL) I'd be there...maybe...or not...I dunno...I'm not a huge crowd kind of person...even for Rob. I'd prefer to be with Rob in a crowd of two: Rob & me :D

Teri said...

the pics are awesome. Thanks for posting Dani. I just got caught up on the daily posts and you ladies never disappoint. Thanks for feeding my robsession. :)

I am going to see the movie tomorrow and I am so stoked.

Lisa said...

Oooo...wait...are those satin lapels???

Is that a tuxedo jacket???


Aaaaaahhhhh.....I'm sick!! I don't know how much of this I can take!

Loolith said...

WHOA! How did I miss that you're in portland? Me toooooo.

crazy vamp said...

@ Teri!!
I saw your vid! Loved the music - I adore guitar (my daughter is a guitar player and I love it).

You put some of my fav Twiligh scenes in there, and some NM as well. Beautiful.
You are talented. I felt proud, 'cause I know you from here... *smile*

Have a good time tomorrow at the theater. I will go next week only. My daughter has her ballet presentations this weekend.
I can't wait to see this!! That man is pure torture!

Going bed now. You girls have nice Robward dreams...
xoxo

ADM said...

Hello crazy vamp *waves*
Yes, P.E.R.F.E.C.T.I.O.N

Teri, I am going in the morning, I can't wait.

ADM said...

Good night crazy vamp.

Ana73 said...

just caught up with all of the posts today.

question to anyone...so is this the end of the promos for new moon, i know we have some interviews tomorrow but they have all been taped???

and i am going tonight at midnight, i am just sitting here waiting for my sitter, my daughter is standing in line at the movies. i am so excited, i actually have NEVER been to a midnight showing of any movie before, so EXCITED!!!

Karina said...

he looks like he's about to collapse, all three of them do in the pictures! I can't wait for them all to get some decent R& R, what can I say? it's the mother in me....

rpattzgirl said...

Lmao Dani!!!

Gorgeous! He's been up all day and look at him!!!
In theater right now waiting gir twilight to start then New Moon!!!!

Omg!! Finally!!!

femroc said...

He's must have quite a crew of people working on him lately........his hair is all coiffed and his clothes are sharp.......and even the shirts are correctly buttoned........wow.

I'll take the job of his dresser.

ADM said...

Ana, I think this is it. Just the pretaped shows tomorrow. I guess after tonight Rob goes into hiding. I am happy for him...really I am...no I will not cry..I swear

Ana73 said...

yeah, he gave us soooo much this month, we really cant complain if he goes into hiding for a while.

oh, did anyone hear the comments that the little twit miley said now. she says that she has nothing to do with twilight and she hates it and thinks it's a cult. she is a little freak.

Natasha said...
This comment has been removed by the author.
Sam said...

Marcus Foster- not Sam Bradley

Sam said...

hahah oops- should have read.. sorry!

Dani said...

Well hump me sideways it is Marcus, shit on toast from a distance they seriously look the freakin same to me.

Thank you for the correction.

KatKat said...

yeah, but who dressed him tonight? He had to have had help! LOL

Natasha said...
This comment has been removed by the author.
jerseygrl2 said...

AND Kristen is back there in the pic also, you can see her legs and see her in some of the other pics since they arrived together. they look great but are both sick with colds. traveling the world is tough.

Louisa said...

Ohhhh, Rob and Taylor colour co-ordinated!

I agree raizie - beautiful and exhausted.

s said...

PopSugar reported that Robsten arrived together with the Brit pack in one car, but posed separately.

RPlover said...

hope all of you going to the midnight showings are having fun!! just a day and a half more for me, so excited!

but seriously, after that trailer this morning, when NM is over I'm going to totally be in Remember Me mode...I hope he's going to get some decent rest, 'cuz we got a lot more Robsessing to do!! LOL

A said...
This comment has been removed by the author.
sissidelyon said...

He must be blind after all those flashes in his face!
Guess he looked hot as usual but needs a rest, he's washed out...
I saw Kristen of the morning show I think and she looked sick, probably caught the flu in London without a coat...
They've been around the world for New Moon. Guess it's time they get some sleep too...

dra said...

oh.. you forgot to mention at same pic behind TOM and Marcus follow our Kristen!!!
wow... she's stunning as always.
and our boy seems soooo beautiful..

sinem said...

what r the photographers saying i cannot understand any single word of it?!
And they took photos very close to him that's not good for his eyes you know..

ALundquist said...

Is it just me or is this his Oscar suit????

miss_uta said...

Ovaries exploded. *puff
The end.

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...