Robert Pattinson in NYC 06/18/2009 - HQ and Some New/Old Pictures

All in High Quality:











And here are some New/Old pictures:

May 27 2009, Montepulciano:


October 30th 2008 - Rome:



















A BIG thanks to Robert Pattinson Source for the pictures :)

59 comments:

Anonymous said...

Ouw Ma E!! *.* .. The pix are souw damn beautiful .. Luv the pout one +tHihi+ .. & the old ones from Italy are jst stunning *.* .. But want to see him in his tuxedo pants from behind +whistLe+ dududu +HrHr+ ..

Thank uuuuuuu :*

Melly

Haystackhair said...

Sigh. he's sooooo pretty. Love Rome Rob, but that suit....THUD

...wowie! said...

Great happy Friday morning to me. Love that man in a shirt and skinny tie!!!

Anonymous said...

oooooooooooh the hoodie pics! he looks so sculpted! damn he looks fine!

rpattzdude said...

OME! that banner! thank u darling that one was great and those pics i almost screamed so hoooot

Rhonda said...

Oh Rome. Dear God, the man was so sexy in Rome I am surprised people around him did not combust from the heat. This is why I begged you to keep your thumb avatar, Gozde. I get a little piece of Rome every time I see your tweets. I just want to freeze his looks from Rome, Sex Drive premier, and Japan in the brown suit. The three sexiest live appearances ever. Thanks for posting these. After all the drama yesterday, this is a welcome change.

Suz said...

Tyler Roth Banner...

TOTAL WIN!

Rome Rob.. ahh yea

T
H
U
D

Kate said...

Whoo hoo Love the banner!!!!
Thanks for all the new pics!!!
Good morning everyone!!

LittleBear said...

Oh sweet jesus, Rob and his accroche-coeurs in Rome... too beautiful for words (or for English words, at least :)

Lizalou said...

Haystack: you took the literal words right out of my mouth!

He's a sonofabitch.

PattinsonForever said...

Godze.....you are so wonderful to US!!! The pouty lip photo is so cute and the "old" photos just send me back into my usual....um..
SQUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!

He's so beautiful!!!

Noe said...

GOD HE IS SOOOOOOO GOOD to his fans!

COME TO HAWAII ROB!!!!!! please! well he'd have to wait until all the movies of the saga are done. because hawaii equals a tan and he's probably contracted to stay fair. sad story.. haha.

Pet73 said...

What is it with this first pic from Montepulciano that I'm so touched by it? (The open buttons of his shirt maybe? :p)

tracyvanhorne said...

Damn he's beautiful... I don't think I'm going to be able to concentrate at all today now... oh well, at least it's Friday!

albaville said...

TO SEE ROB IN MONTEPULCIANO..WHAT GREAT MEMORIES FROM MY DAYS THERE AS AN EXTRA IN NEW MOON AND SHIRTLESS ROB SO CLOSE TO ME...I MISS HIM SO! :(
PICS OF ROB IN THE SUITE LEFT ME BRESTHLESS...AND FINALLY ROB AGAIN WITH HIS HODDIE..I WAS MISSING IT TOO :))

albaville said...

I WAS FORGETTING PICS OF ROB IN MY BEAUTIFUL CITY(ROME) LAST YEAR..SO COOL...I HOPE HE'S COMING BACK THIS AUTUMN FOR THE NEW MOON PREMIERE..WE'RE WAITING FOR U HONEY!! :))

Pet73 said...

Just read on spunkransom.com, that Rob will be on the stage of West End's Wyndham's Theatre, London, in Sept. 2010. Anybody here from Britain, who has additional info?

nat_ said...

hi everyone!!

my neighbour has a silver volvo, and everytime i get home i´m half expecting to see Rob as Edward near the car. and i get disappointed every time. hshhs
just a little bit robsessed ...

Anonymous said...

Rome sex hair = spontaneous combustion.

The man is just follically gifted fo sho!

Jewels64 said...

ROME ROB!!!! GAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!

Baby was looking hawt in that white shirt and skinny tie. OMG!

I think I need a cold shower, I'm already revved and ready to go!

Thanks for the pix Goz!! Glad to see he's okay...more than okay!

Irene said...

Wow I forgot how long Rob's hair was in Rome!

robbedofmygoodsense said...

Damn, I'm going to be late for work! Oh well... Had to get my fix. No accidents today, please, Rob.

nat_ said...

i love the scruffy beard

monika said...

omg,Rob kissing Emilie on the set of RM

http://www.laineygossip.com/Robert_Pattinson_kissing_on_the_beach_on_Remember_Me_Set_in_New_York.aspx?CatID=0&CelID=0

Yvonne said...

What is it about RomeRob? He was different....can't quite put my finger on it.............though I'd like to............

wow.

showme (hearts Leann) said...

um, Rob looks suspiciously like he's SIGNING pics in Italy...........

dumb ho's who yelled boo should be slapped...

monika said...

http://www.celebrity-gossip.net/celebrities/hollywood/robert-pattinson-getting-frisky-on-the-beach-214813/

Anonymous said...

@monika - oh yaaaa! rob's pale legs! i think that's a first for me...has he ever shown his legs???

Anonymous said...

lol you can sooo tell that boy's legs rarely see the light of day!!

Stefani said...

Thanks for the links Monika! They seem to have good chemistry, it looks so natural. But I bet everyone would in Robs company:)
Ah, Im really looking forward to this movie!!

nat_ said...

omg!!
skinny white legs!!!
she´s making the first move :)

Anonymous said...

some HAIRY skinny white legs! ah luv him!

THIRTYGIRL2009 said...

ROME pics are my ray of sunshine on this gloomy Jersey day!

Pet73 said...

Emilie has beautiful legs - and a cute little ass. Okay, now I'm jealous (because of the ass and because of the snuggeling with Rob).

Ellie said...

This man is beautiful!

*sigh


*thud

monika said...

lainey updated her post,more pics

showme (hearts Leann) said...

i can't stop looking at Rob's white skinny legs LOL

btw, u know when he's drinking Pepsi, it's for shooting a film LOL

http://splashnewsonline.celebuzz.com/2009/06/robert-pattinson-new-york-kiss.html?bfm_index=6&bfm_page=0

Anonymous said...

@monika - u see that pic of him yelling? lol! i wonder what that's about. looks like he's yelling at his shades!! hehe

Pet73 said...

Okay, don't throw stones at me - but anybody else thinking this (romantic scene with Emilie) looks better and more sexy than with (directed to be unemotional) Kristen?

Yvonne said...

Very cute pictures...
@Pet73...yeah,Em does have a cute ass...I was thinking the same thing :) They really look cute together, can't wait to see this movie!

Those legs....dear Lord, are they pale...he looks so out of his element on the beach....

Anonymous said...

Pet - i think he needs to control that limp wrist of his and really get into it...grab her or something!

Yvonne said...

I think it's because he's actually playing a human in this movie....LOL

Yvonne said...

jol lOL

I noticed that too....when I saw the picure, I actually said that out loud "would you just get in there and go for it already!"

Kathy said...

Thanks Goz..does that guy ever stop smiling...love him...

Pet73 said...

jol- Maybe that would have been the next shoot - and we only didn't get to see it? Who knows what else we are missing :)?

Stacy (who loves the Nikes) said...

Pet - it does look more natural then in Twilight. Guess that's the nature of the movie.

Anonymous said...

aaaah i luv me some beach Rob any day!!

hairy skinny white legs and all!

Pet73 said...

No wonder he has such pale legs - can you imagine Rob laying around in the sun on some public beach (in any country in the world)? The crazy fans and paps would propably force him into open water to escape :(.

Kathy said...

Sho..thanks for the link to those pics. Don't think I've ever seen Rob in shorts...love the beach scenes...Emilie looks super cool.

Anonymous said...

also in Twilight they showed the kiss close up...we won't really know the chemistry in this movie until we see them close up (R & E)...and w/o the shades!! i wanna see his EYES!!

Pet73 said...

Stacy- Maybe it's also because of better directing?

Pet73 said...

Did he shave his legs for little ashes or did he have a "leg double"?

Stacy (who loves the Nikes) said...

Pet
Better directing then Twilight? Absolutely! We'll see in NM, tho. I think the Italy kiss will be great.

I love this one ...
http://splashnewsonline.celebuzz.com//bfm_gallery/2009/06/rpattz kissing nyc/gallery_enlarged/gallery_enlarged-spl108111_003.jpg

Pet73 said...

Does anybody know the brand of the shorts? The shirt he wore on the first day of shooting was Ralph Lauren. (The outfits for this role seem to contain a lot of branded clothing.)

Agata said...

shit fuck me! i died and went to heaven :D rob + tie + white shirt = me going crazy :D
my personal god :)))))

monika said...

more pics

http://www.spunk-ransom.com/2009/06/19/and-the-beach-filming-pics-keep-coming/

Mrs. Robinsane said...

Thank you for these, Gozde!

His radiant Rome Rob smile...

His petulant pouting mouth...

As I tell my own adorable little boy: "Watch out—a little birdie is going to land on that lip!"

*Mrs. ROBINsane*

heather said...

heather: dud you need to do something with your hair cause its like WOW and its kinda wired sorry but its true!! btw my couson loves u i dont know why but she dose and if u dont want all those people all over u alll the time u should come to north carolina nobody really even knows who u are and u probly dont even read these so i dont know why im leaven a comment! o well

konychee said...

I may have missed this but I've never seen this RP [piano] before-

http://www.youtube.com/watch?v=TEyIqwCuW28

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...