Twilight Japan Fan Meeting Video

Really good quality this time :)



Thanks to our lovely Kate for the link :)

7 comments:

Daneh said...

I love how he blushed when Kristen got asked about the kiss! and she kept looking at him. the chemistry is there, can't they just do it? or have they already done it...my my.


I miss his badger :(

d6sense said...

Hahaha! If they haven't already done it, they're definitely thinking about it. LOL!

Gozde -- is there an uncut version of this video? It was kinda butchered. LOL! All my favorite facial expressions are gone. LOL! I hope this is just a teaser. Can't wait for the complete version to come out. Thanks again!

MelissaB said...

Is this video worth watching? Because as soon as Shark Boy starts talking, I am forced to turn it off. Advice please?

BeCullen said...

melissab I just kindof skipped that part and it is worth watching.

Tess said...

Great video.. everyone in the audience was so excited.. it was sweet.

I thought Taylor, Kristen, and Rob were incredibly gracious and seemed the really enjoy themselves.

Rob is writing again?? what? hmmm...

I'm going to stick my neck out here a bit (be kind) Rob obviously had a crush on Kstew as a result of filming Twilight (circumstances being what they were during the filming and how they both really tried to feel the characters) but I wish she would just leave it alone now. She said publicly how she's happy w/her relationship, etc.. but I can't help but sense that she enjoys the attention she receives from Rob, so she continuously plays it/him up during these events.

I feel it's unkind (especially he if still has residual feelings) Let him go already. You can't have it both ways.

I respect her as an actress. She's a bright girl, but This just my opinion..

joy said...

We´re talking about actors, right? So, if those guys decided to play with their fans fantasies they can do it without qualms, right? I hope both Robert and Kristen have found better things to do with their free time than just fulfill somebody´s else crazy and rather silly dreams.

d6sense said...

Tess -- I understand how you feel. Most of us fans can't make up our minds about R/K because it's a borderline issue...and it's a very very fine line too. The fact is, when Kristen bared her true feelings in past interviews and in Nylon, nearly all Rob fans gutted her in blogs. LOL! They insisted that "Yeah! We know you have a boyfriend! But get over yourself already and just RELAX!". Rob fans claimed that Rob's declarations of affections were just jokes anyway so can't Kristen chill out a bit please and have some fun?

So here in Japan, she tried her darnest best to do so. Remember that this event was just days after her public gutting for her father's misplaced statements at the Oscars and her uncensored, albeit honest, statements in Nylon.

In my opinion, her statement in Japan was fair. And I think the only reason she said what she said is because it's true -- she enjoyed his bite. Wouldn't anyone? And really, how else can you respond to a question from a fan like, "How did you feel when Robert bit you?". How would anyone of us have responded to it anyway? Besides, she's just being consistent since this is exactly what she said in the MTV interview a year ago.

On the other hand, I do miss the BITCH Kristen who riles up everyone from both sides of the earth's axis. LMAO! That's the Kristen I have the most fun reading. But this girl is blooming before my eyes with her own merits. I saw her in Jimmy Kimmel LIVE and she was unassumingly funny there...totally unpretentious and funny...all on her own. LOL!

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...