Video of Rob on Eclipse Set

Not a whole pile to see but here you go anyway!

Thanks to RobPattzNews

26 comments:

Georgie said...

Was there really the need for an umbrella - I thought this was a "closed" set?! Maybe it was to keep the sun off Rob's pale vampire complexion.

Tess said...

Thanks Kate..

Ps: I love your expressions.. Not a whole 'pile' to see.

xo
Tess

rpattz-turns-me-on said...

you dont see much but a little is better than nothing

Marenostrum said...

It took me about 5 minutes to realize there is actually a third person there who is Rob... :)))

Suz said...

The fecking brolly is back!

Protect that vamp skin, gorgeous.

rpattz-turns-me-on said...

are those the same body guards who was with him in new york? hope they do a better job of protecting him this time around.

Leann said...

I was wondering the same thing, Georgie...do we need the umbrella again? LOL

At least we know he's alive! We're so used to seeing him every day that a Robless week goes by and it's like a week with no sunshine. I squeeed when I saw the Robward pics yesterday but was too tired to comment on 'em yesterday! (Hope today is less stressful)

Suz said...

Yea, the brolly is necessary.

It was used in NY when Rob was in the "beaten up" make up (to avoid "spoilers")

Spade (like Coulter, in NYC) is probably using this tactic to make an effort to keep the "look" of Eclipse undercover until HE wants to leak it.

Futile? probably. The paps are like pitbulls and will go to ANY lengths to be the "first" with photos. (You would not believe some of the things I heard and witnessed in NYC this summer)

Chris said...

This is my first post here so "hi everybody"!
And I have to start off topic cause I just found out New Moon will be released 2 months earlier in Germany (now 26. November). Wohooooooo! :o)

Anonymous said...

You've heard of "Where's Waldo"? Where's Rob? LOL Well, he's legs were sexy!! I don't mind the bodyguards, they are doing their job. Yeah, let's hope a better job then in NYC but in all fairness I don't think anyone expected that sort of chaos, not even Rob himself.

Anonymous said...

Oh, Morning Ladies!

Diane said...

Dang, that's some superior BGing going on there! Usually, my Robdar can zero in on him in a cast of thousands, but I had to slomo the vid to even find him. Glad to see it though. If I could slog thru New Moon trying to get to Edward, I can put up with the drought of '09. Just have to look forward to seriously mainlining Robward when it's done.

rpattzgirl said...

Morning Ladies,
Thank you Dani & Kate for getting all these delicious photos & vid posted.

I'm still reeling from the high last night of finally seeing HIM!!

God, the make up is still amazing, and he looks HOT DAMN!

rpattzgirl said...

Welcome to the madness Chris!

rachel said...

It’s funny that Rob is shepherded so carefully, yet Mike, Anna, Justin and Christian just casually stroll by.

rpattz-turns-me-on said...

rob is the star and the big money maker so he is on a higher level than the other cast,his status is above other cast....and did you guys listen to the audio? i love when the lady said 'umbrella broken' lol and they all started to laugh and the other lady asked 'who was it' and they all said together 'rob pattinson' that was to funny lol they sound very happy.

A said...

Ah, the sequel to Cherbourg. "Les parapluies de Eclipse."

Is he really going to be in yellow today? Gak.

crazylife said...

Does any one think the leaks of the photos are a bit staged? For 2 weeks we did not see pics and now poof there are pics??? Even pics of a closed set. Publicity?? I have a feeling that the sudden appearance of Rob and cast has been deliberate.

I love to see the pictures though.

rpattz-turns-me-on said...

i was thinking the same thing,or maybe summit heard the cry of millions of fans wanting to know where he was and told him it was time to makr an appearance.

Ana73 said...

IMO, rob is being covered so that the fans hanging out dont see him and start the screaming and also so tha pappz dont get any pics of him in edward makeup. i did notice the other cast just walking by, they actually look back at the man behind the umbrella too. it still would freak me out if every move i made was shadowed by either fans or photographers.

Anonymous said...

Maybe they were rehearsing and now they are actually shooting? Outside shots as opposed to inside?

Ana73 said...

rpturns me on - yeah i agree about yesterday pics because he was not covered in those pics. summit seems very sneaky.

Twilusted said...

Lol, Kate! Not a whole 'pile' to see but here it is! Thanks for giving us the Rob updates, this satiates my soul and definitely takes me out of my Robpression.

To Robsessed's ladies, I'm in the midst of another banner creation. I'll try to have it by tonight.

*waves to Dani & Goz*

Anonymous said...

@Ana73 ~ I agree. The poor guy can't do or go anyplace without someone taking a pic or worse yet shoving a camera in his face. I'd hide too if that was me!!

rpattzgirl said...

I don't think they were staged...

Pappz just got lucky-and then we got lucky...

VeilsofLight said...

Ain't no sunshine when he's gone.
It's not warm when he's away.
Ain't no sunshine when he's gone
and he's always gone too long
anytime he goes away.

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...